Електронно списание "Педагогически форум"

Година тринадесета (2025)

Обезценява ли се образованието в ерата на изкуствения интелект? Обезценява ли се образованието в ерата на изкуствения интелект?
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Творческое мышление в современных системах образования разных стран (сравнительный анализ) Творческое мышление в современных системах образования разных стран (сравнительный анализ)
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Анализ на някои аспекти от нагласите на учениците към техническото професионално обучение: емпирично проучване Анализ на някои аспекти от нагласите на учениците към техническото професионално обучение: емпирично проучване
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Психологически особености на изпитната тревожност при ученици в юношеска възраст и практики за нейното намаляване Психологически особености на изпитната тревожност при ученици в юношеска възраст и практики за нейното намаляване
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Общинските проекти в подкрепа на образованието и обучението на възрастни от уязвими групи Общинските проекти в подкрепа на образованието и обучението на възрастни от уязвими групи
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Оценяването в обучението по математика: между време, технологии и педагогически избори Оценяването в обучението по математика: между време, технологии и педагогически избори
Година тринадесета (2025) / Брой втори
3D принтирани образователни ресурси за изучаване на процент от хора със зрителни нарушения 3D принтирани образователни ресурси за изучаване на процент от хора със зрителни нарушения
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Удовлетворение на родители на музикално надарените ученици от ангажираността и отдадеността на учителите и професионалните съдружници Удовлетворение на родители на музикално надарените ученици от ангажираността и отдадеността на учителите и професионалните съдружници
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Методически насоки за разработване на индивидуална учебна програма за ученик със специални образователни потребности Методически насоки за разработване на индивидуална учебна програма за ученик със специални образователни потребности
Година тринадесета (2025) / Брой първи
Метод на графите за балансиране на химични уравнения. Насоки за преподаване Метод на графите за балансиране на химични уравнения. Насоки за преподаване
Година тринадесета (2025) / Брой първи
Образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „Човекът и природата“ 5.-6. клас Образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „Човекът и природата“ 5.-6. клас
Година тринадесета (2025) / Брой първи
Изкуственият интелект и медийната грамотност в обучението по информационни технологии Изкуственият интелект и медийната грамотност в обучението по информационни технологии
Година тринадесета (2025) / Брой първи
Репродуктивно ли е класовото неравенство при гимназиите в София? Изследване с данни от софийски гимназии Репродуктивно ли е класовото неравенство при гимназиите в София? Изследване с данни от софийски гимназии
Година тринадесета (2025) / Брой първи
Социална и личностна значимост на вечерните училища Социална и личностна значимост на вечерните училища
Година тринадесета (2025) / Брой първи