Ръководителят - лидер Ръководителят - лидер Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Вяра Гюрова Автор(и): Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2025.017 Към статията
Библиометричен анализ на публикации в Scopus, свързани с изследвания с Virtual Reality в областта на Arts and Humanities Библиометричен анализ на публикации в Scopus, свързани с изследвания с Virtual Reality в областта на Arts and Humanities Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Койя Чехларова Автор(и): Койя Чехларова DOI: 10.15547/PF.2025.018 Към статията
Интегриране на мултимодални стратегии и дигитални технологии в художественото образование Интегриране на мултимодални стратегии и дигитални технологии в художественото образование Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Ани Златева Автор(и): Ани Златева DOI: 10.15547/PF.2025.019 Към статията
Контрол на резултатите от приложението на образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „човекът и природата“ 5.-6. клас Контрол на резултатите от приложението на образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „човекът и природата“ 5.-6. клас Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Станислава Йорданова, Антоанета Ангелачева Автор(и): Станислава Йорданова Антоанета Ангелачева DOI: 10.15547/PF.2025.020 Към статията
Дигитално и медийно ограмотяване в часовете по български език и литература в 5. – 7. клас Дигитално и медийно ограмотяване в часовете по български език и литература в 5. – 7. клас Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Детелина Овчарова Автор(и): Детелина Овчарова DOI: 10.15547/PF.2025.021 Към статията
Интерактивните презентации като инструмент на дигиталната дидактика в обучението на бъдещи учители Интерактивните презентации като инструмент на дигиталната дидактика в обучението на бъдещи учители Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Даниела Кожухарова, Тонка Димова Автор(и): Даниела Кожухарова Тонка Димова DOI: 10.15547/PF.2025.022 Към статията
Анализ на интегриран педагогически модел за преподаване на триизмерно моделиране, базиран на конструктивистки принципи Анализ на интегриран педагогически модел за преподаване на триизмерно моделиране, базиран на конструктивистки принципи Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Михаил Кожухаров Автор(и): Михаил Кожухаров DOI: 10.15547/PF.2025.023 Към статията
Проектно-базирано обучение и визуални техники за преподаване на математика без тревожност в началното училище Проектно-базирано обучение и визуални техники за преподаване на математика без тревожност в началното училище Година тринадесета (2025) / Брой трети Година тринадесета (2025) / Брой трети Автор(и): Надежда Борисова, Росица Георгиева, Верица Арсов, Giedre Kaciene, Ineta Helmane, Hasan Arslan, Kadir Tunçe, Aleksandra Zając Автор(и): Надежда Борисова Росица Георгиева Верица Арсов Giedre Kaciene Ineta Helmane Hasan Arslan Kadir Tunçe Aleksandra Zając DOI: 10.15547/PF.2025.024 Към статията
Обезценява ли се образованието в ерата на изкуствения интелект? Обезценява ли се образованието в ерата на изкуствения интелект? Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Михаил Кожухаров Автор(и): Михаил Кожухаров DOI: 10.15547/PF.2025.008 Към статията
Работа с учениците по правата на детето – управленски аспекти Работа с учениците по правата на детето – управленски аспекти Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Вяра Гюрова Автор(и): Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2025.009 Към статията
Творческое мышление в современных системах образования разных стран (сравнительный анализ) Творческое мышление в современных системах образования разных стран (сравнительный анализ) Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Мирзазаде Вафа Азад Автор(и): Мирзазаде Вафа Азад DOI: 10.15547/PF.2025.010 Към статията
Анализ на някои аспекти от нагласите на учениците към техническото професионално обучение: емпирично проучване Анализ на някои аспекти от нагласите на учениците към техническото професионално обучение: емпирично проучване Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Илиян Василев, Стойчо Русинов Автор(и): Илиян Василев Стойчо Русинов DOI: 10.15547/PF.2025.011 Към статията
Психологически особености на изпитната тревожност при ученици в юношеска възраст и практики за нейното намаляване Психологически особености на изпитната тревожност при ученици в юношеска възраст и практики за нейното намаляване Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Петър Нешев Автор(и): Петър Нешев DOI: 10.15547/PF.2025.012 Към статията
Общинските проекти в подкрепа на образованието и обучението на възрастни от уязвими групи Общинските проекти в подкрепа на образованието и обучението на възрастни от уязвими групи Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Мирела Кючукова Автор(и): Мирела Кючукова DOI: 10.15547/PF.2025.013 Към статията
Оценяването в обучението по математика: между време, технологии и педагогически избори Оценяването в обучението по математика: между време, технологии и педагогически избори Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Маня Манева Автор(и): Маня Манева DOI: 10.15547/PF.2025.014 Към статията
3D принтирани образователни ресурси за изучаване на процент от хора със зрителни нарушения 3D принтирани образователни ресурси за изучаване на процент от хора със зрителни нарушения Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Неда Чехларова Автор(и): Неда Чехларова DOI: 10.15547/PF.2025.015 Към статията
Удовлетворение на родители на музикално надарените ученици от ангажираността и отдадеността на учителите и професионалните съдружници Удовлетворение на родители на музикално надарените ученици от ангажираността и отдадеността на учителите и професионалните съдружници Година тринадесета (2025) / Брой втори Година тринадесета (2025) / Брой втори Автор(и): Недељко М. Милановић Автор(и): Недељко М. Милановић DOI: 10.15547/PF.2025.016 Към статията
Методически насоки за разработване на индивидуална учебна програма за ученик със специални образователни потребности Методически насоки за разработване на индивидуална учебна програма за ученик със специални образователни потребности Година тринадесета (2025) / Брой първи Година тринадесета (2025) / Брой първи Автор(и): Христина Фидосиева Автор(и): Христина Фидосиева DOI: 10.15547/PF.2025.007 Към статията
Метод на графите за балансиране на химични уравнения. Насоки за преподаване Метод на графите за балансиране на химични уравнения. Насоки за преподаване Година тринадесета (2025) / Брой първи Година тринадесета (2025) / Брой първи Автор(и): Георги Гачев Автор(и): Георги Гачев DOI: 10.15547/PF.2025.006 Към статията
Образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „Човекът и природата“ 5.-6. клас Образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „Човекът и природата“ 5.-6. клас Година тринадесета (2025) / Брой първи Година тринадесета (2025) / Брой първи Автор(и): Станислава Йорданова, Антоанета Ангелачева Автор(и): Станислава Йорданова Антоанета Ангелачева DOI: 10.15547/PF.2025.005 Към статията