Електронно списание "Педагогически форум"

Библиометричен анализ на публикации в Scopus, свързани с изследвания с Virtual Reality в областта на Arts and Humanities Библиометричен анализ на публикации в Scopus, свързани с изследвания с Virtual Reality в областта на Arts and Humanities
Година тринадесета (2025) / Брой трети
Интегриране на мултимодални стратегии и дигитални технологии в художественото образование Интегриране на мултимодални стратегии и дигитални технологии в художественото образование
Година тринадесета (2025) / Брой трети
Контрол на резултатите от приложението на образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „човекът и природата“ 5.-6. клас Контрол на резултатите от приложението на образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „човекът и природата“ 5.-6. клас
Година тринадесета (2025) / Брой трети
Дигитално и медийно ограмотяване в часовете по български език и литература в 5. – 7. клас Дигитално и медийно ограмотяване в часовете по български език и литература в 5. – 7. клас
Година тринадесета (2025) / Брой трети
Интерактивните презентации като инструмент на дигиталната дидактика в обучението на бъдещи учители Интерактивните презентации като инструмент на дигиталната дидактика в обучението на бъдещи учители
Година тринадесета (2025) / Брой трети
Анализ на интегриран педагогически модел за преподаване на триизмерно моделиране, базиран на конструктивистки принципи Анализ на интегриран педагогически модел за преподаване на триизмерно моделиране, базиран на конструктивистки принципи
Година тринадесета (2025) / Брой трети
Проектно-базирано обучение и визуални техники за преподаване на математика без тревожност в началното училище Проектно-базирано обучение и визуални техники за преподаване на математика без тревожност в началното училище
Година тринадесета (2025) / Брой трети
Обезценява ли се образованието в ерата на изкуствения интелект? Обезценява ли се образованието в ерата на изкуствения интелект?
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Творческое мышление в современных системах образования разных стран (сравнительный анализ) Творческое мышление в современных системах образования разных стран (сравнительный анализ)
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Анализ на някои аспекти от нагласите на учениците към техническото професионално обучение: емпирично проучване Анализ на някои аспекти от нагласите на учениците към техническото професионално обучение: емпирично проучване
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Психологически особености на изпитната тревожност при ученици в юношеска възраст и практики за нейното намаляване Психологически особености на изпитната тревожност при ученици в юношеска възраст и практики за нейното намаляване
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Общинските проекти в подкрепа на образованието и обучението на възрастни от уязвими групи Общинските проекти в подкрепа на образованието и обучението на възрастни от уязвими групи
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Оценяването в обучението по математика: между време, технологии и педагогически избори Оценяването в обучението по математика: между време, технологии и педагогически избори
Година тринадесета (2025) / Брой втори
3D принтирани образователни ресурси за изучаване на процент от хора със зрителни нарушения 3D принтирани образователни ресурси за изучаване на процент от хора със зрителни нарушения
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Удовлетворение на родители на музикално надарените ученици от ангажираността и отдадеността на учителите и професионалните съдружници Удовлетворение на родители на музикално надарените ученици от ангажираността и отдадеността на учителите и професионалните съдружници
Година тринадесета (2025) / Брой втори
Методически насоки за разработване на индивидуална учебна програма за ученик със специални образователни потребности Методически насоки за разработване на индивидуална учебна програма за ученик със специални образователни потребности
Година тринадесета (2025) / Брой първи
Метод на графите за балансиране на химични уравнения. Насоки за преподаване Метод на графите за балансиране на химични уравнения. Насоки за преподаване
Година тринадесета (2025) / Брой първи
Образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „Човекът и природата“ 5.-6. клас Образователна технология за формиране на здравно-екологични компетентности в обучението по „Човекът и природата“ 5.-6. клас
Година тринадесета (2025) / Брой първи