Електронно списание "Педагогически форум"

Година дванадесета (2024)

Етични норми за използване на изкуствения интелект в образованието Етични норми за използване на изкуствения интелект в образованието
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Прошката като терапевтичен подход и фактор в ежедневния живот: методи на изследване и средства за подобряване Прошката като терапевтичен подход и фактор в ежедневния живот: методи на изследване и средства за подобряване
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Взаимодействие между родители и педагози: нагласи, предизвикателства и възможности Взаимодействие между родители и педагози: нагласи, предизвикателства и възможности
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Подходи на родителите към четенето: избори, опит и влияние Подходи на родителите към четенето: избори, опит и влияние
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Добавената реалност в детската градина: преобразяване на обучението чрез технология Добавената реалност в детската градина: преобразяване на обучението чрез технология
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Мотивиране на немотивирани ученици и стратегии за успех в ПОО: ръководство за педагози в ПОО Мотивиране на немотивирани ученици и стратегии за успех в ПОО: ръководство за педагози в ПОО
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Участие на бъдещи педагози и учители в реализирането на работилница с даровити ученици: стъбло и надаровеност Участие на бъдещи педагози и учители в реализирането на работилница с даровити ученици: стъбло и надаровеност
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Проблеми на висшето юридическо образование в Република Казахстан. Комерсиализацията на науката и статутът на учителя Проблеми на висшето юридическо образование в Република Казахстан. Комерсиализацията на науката и статутът на учителя
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Изследване на пирамиди с равни ръбове, които имат равни радиуси на описаната около основата им окръжност Изследване на пирамиди с равни ръбове, които имат равни радиуси на описаната около основата им окръжност
Година дванадесета (2024) / Брой четвърти
Връзката на STE(A)M обучението и дигиталната компетентност на учителите Връзката на STE(A)M обучението и дигиталната компетентност на учителите
Година дванадесета (2024) / Брой първи
Диагностично изследване на природонаучните компетентности на учениците в обучението по Химия в 7. клас Диагностично изследване на природонаучните компетентности на учениците в обучението по Химия в 7. клас
Година дванадесета (2024) / Брой първи
Приоритетни области на подкрепа и обучение при ученици с тежки и дълбоки множествени увреждания според възгледите на педагогическите специалисти в България и Белгия Приоритетни области на подкрепа и обучение при ученици с тежки и дълбоки множествени увреждания според възгледите на педагогическите специалисти в България и Белгия
Година дванадесета (2024) / Брой първи
Синергия между ритъм терапия и стая на загадките в обучението на бъдещи педагози Синергия между ритъм терапия и стая на загадките в обучението на бъдещи педагози
Година дванадесета (2024) / Брой първи
Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас
Година дванадесета (2024) / Брой втори
Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект
Година дванадесета (2024) / Брой втори
Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище
Година дванадесета (2024) / Брой втори
Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност
Година дванадесета (2024) / Брой втори