Етични норми за използване на изкуствения интелект в образованието Етични норми за използване на изкуствения интелект в образованието Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Галя Кожухарова, Михаил Кожухаров Автор(и): Галя Кожухарова Михаил Кожухаров DOI: 10.15547/PF.2024.020 Към статията
Прошката като терапевтичен подход и фактор в ежедневния живот: методи на изследване и средства за подобряване Прошката като терапевтичен подход и фактор в ежедневния живот: методи на изследване и средства за подобряване Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Вера Тодорова Автор(и): Вера Тодорова DOI: 10.15547/PF.2024.021 Към статията
Взаимодействие между родители и педагози: нагласи, предизвикателства и възможности Взаимодействие между родители и педагози: нагласи, предизвикателства и възможности Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Кристина Овчарова Автор(и): Кристина Овчарова DOI: 10.15547/PF.2024.022 Към статията
Подходи на родителите към четенето: избори, опит и влияние Подходи на родителите към четенето: избори, опит и влияние Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Теодора Генова, Надежда Гаджакова, Събина Ефтимова Автор(и): Теодора Генова Надежда Гаджакова Събина Ефтимова DOI: 10.15547/PF.2024.023 Към статията
Добавената реалност в детската градина: преобразяване на обучението чрез технология Добавената реалност в детската градина: преобразяване на обучението чрез технология Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Мария Желязкова, Марчела Петрова Автор(и): Мария Желязкова Марчела Петрова DOI: 10.15547/PF.2024.024 Към статията
Мотивиране на немотивирани ученици и стратегии за успех в ПОО: ръководство за педагози в ПОО Мотивиране на немотивирани ученици и стратегии за успех в ПОО: ръководство за педагози в ПОО Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Илиян Василев Автор(и): Илиян Василев DOI: 10.15547/PF.2024.025 Към статията
Участие на бъдещи педагози и учители в реализирането на работилница с даровити ученици: стъбло и надаровеност Участие на бъдещи педагози и учители в реализирането на работилница с даровити ученици: стъбло и надаровеност Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Андрияна Милетич, Неделко Миланович, Саня Мияйлович Автор(и): Андрияна Милетич Неделко Миланович Саня Мияйлович DOI: 10.15547/PF.2024.026 Към статията
Проблеми на висшето юридическо образование в Република Казахстан. Комерсиализацията на науката и статутът на учителя Проблеми на висшето юридическо образование в Република Казахстан. Комерсиализацията на науката и статутът на учителя Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Акълбек Кабжанов, Андрей Турлаев Автор(и): Акълбек Кабжанов Андрей Турлаев DOI: 10.15547/PF.2024.027 Към статията
Изследване на пирамиди с равни ръбове, които имат равни радиуси на описаната около основата им окръжност Изследване на пирамиди с равни ръбове, които имат равни радиуси на описаната около основата им окръжност Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Година дванадесета (2024) / Брой четвърти Автор(и): Тони Чехларова, Неда Чехларова Автор(и): Тони Чехларова Неда Чехларова DOI: 10.15547/PF.2024.028 Към статията
Дивайзинг подходът в обучението на студентите Дивайзинг подходът в обучението на студентите Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Елица Йовчева, Вяра Гюрова Автор(и): Елица Йовчева Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2024.001 Към статията
Връзката на STE(A)M обучението и дигиталната компетентност на учителите Връзката на STE(A)M обучението и дигиталната компетентност на учителите Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Мария Желязкова, Марияна Николова Автор(и): Мария Желязкова Марияна Николова DOI: 10.15547/PF.2024.002 Към статията
STEАM работилници по проект „Стъклен инициал“ STEАM работилници по проект „Стъклен инициал“ Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Койя Чехларова, Неда Чехларова Автор(и): Койя Чехларова Неда Чехларова DOI: 10.15547/PF.2024.003 Към статията
Диагностично изследване на природонаучните компетентности на учениците в обучението по Химия в 7. клас Диагностично изследване на природонаучните компетентности на учениците в обучението по Химия в 7. клас Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Антоанета Ангелачева, Станислава Стефанова Автор(и): Антоанета Ангелачева Станислава Стефанова DOI: 10.15547/PF.2024.004 Към статията
Мултисензорният подход в обучението Мултисензорният подход в обучението Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Жана Георгиева Автор(и): Жана Георгиева DOI: 10.15547/PF.2024.005 Към статията
Приоритетни области на подкрепа и обучение при ученици с тежки и дълбоки множествени увреждания според възгледите на педагогическите специалисти в България и Белгия Приоритетни области на подкрепа и обучение при ученици с тежки и дълбоки множествени увреждания според възгледите на педагогическите специалисти в България и Белгия Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Магдалена Хаджиева Автор(и): Магдалена Хаджиева DOI: 10.15547/PF.2024.006 Към статията
Синергия между ритъм терапия и стая на загадките в обучението на бъдещи педагози Синергия между ритъм терапия и стая на загадките в обучението на бъдещи педагози Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова, Борислава Петрова Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова Борислава Петрова DOI: 10.15547/PF.2024.007 Към статията
Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Капка Николова Автор(и): Капка Николова DOI: 10.15547/PF.2024.008 Към статията
Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Диана Лазарова Автор(и): Диана Лазарова DOI: 10.15547/PF.2024.009 Към статията
Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Тони Чехларова Автор(и): Тони Чехларова DOI: 10.15547/PF.2024.010 Към статията
Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Цветомира Ангелова Автор(и): Цветомира Ангелова DOI: 10.15547/PF.2024.011 Към статията