Обучението на учители в коучинг подход – ползи и предизвикателства Обучението на учители в коучинг подход – ползи и предизвикателства Година дванадесета (2024) / Брой трети Година дванадесета (2024) / Брой трети Автор(и): Венета Узунова Автор(и): Венета Узунова DOI: 10.15547/PF.2024.014 Към статията
Моделиране на добра практика в приобщаващо училище в Алмати, Казахстан. Модел за приобщаващо образование на ... Моделиране на добра практика в приобщаващо училище в Алмати, Казахстан. Модел за приобщаващо образование на ... Година дванадесета (2024) / Брой трети Година дванадесета (2024) / Брой трети Автор(и): Ива Бонева Автор(и): Ива Бонева DOI: 10.15547/PF.2024.015 Към статията
Съвременната игра на учители, родители и деца: една от възможностите за включване на родители и укрепване на партньорствата Съвременната игра на учители, родители и деца: една от възможностите за включване на родители и укрепване на партньорствата Година дванадесета (2024) / Брой трети Година дванадесета (2024) / Брой трети Автор(и): Неделко Миланович Автор(и): Неделко Миланович DOI: 10.15547/PF.2024.016 Към статията
Модел за дейностно-ориентирано оценяване в системата на средното професионално образование с (конкретни) примери Модел за дейностно-ориентирано оценяване в системата на средното професионално образование с (конкретни) примери Година дванадесета (2024) / Брой трети Година дванадесета (2024) / Брой трети Автор(и): Илиян Василев Автор(и): Илиян Василев DOI: 10.15547/PF.2024.017 Към статията
Функционалната математическа грамотност в контекста на вероятности и статистика: ключ към успешна реализация в образованието на 21-ви век Функционалната математическа грамотност в контекста на вероятности и статистика: ключ към успешна реализация в образованието на 21-ви век Година дванадесета (2024) / Брой трети Година дванадесета (2024) / Брой трети Автор(и): Маня Манева Автор(и): Маня Манева DOI: 10.15547/PF.2024.018 Към статията
Дидактически ресурси за преброяване на правоъгълни трапеци Дидактически ресурси за преброяване на правоъгълни трапеци Година дванадесета (2024) / Брой трети Година дванадесета (2024) / Брой трети Автор(и): Неда Чехларова Автор(и): Неда Чехларова DOI: 10.15547/PF.2024.019 Към статията
Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Капка Николова Автор(и): Капка Николова DOI: 10.15547/PF.2024.008 Към статията
Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Диана Лазарова Автор(и): Диана Лазарова DOI: 10.15547/PF.2024.009 Към статията
Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Тони Чехларова Автор(и): Тони Чехларова DOI: 10.15547/PF.2024.010 Към статията
Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Цветомира Ангелова Автор(и): Цветомира Ангелова DOI: 10.15547/PF.2024.011 Към статията
Сравнително изследване на затрудненията на педагогическите специалисти в процеса на обучение на деца с тежки и дълбоки ... Сравнително изследване на затрудненията на педагогическите специалисти в процеса на обучение на деца с тежки и дълбоки ... Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Магдалена Хаджиева Автор(и): Магдалена Хаджиева DOI: 10.15547/PF.2024.012 Към статията
Час на класа – формиране на ключови компетентности с фокус върху гражданската отговорност, екологичното и здравно възпитание Час на класа – формиране на ключови компетентности с фокус върху гражданската отговорност, екологичното и здравно възпитание Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Маргарита Пенева, Ирина Мишкова-Йотова Автор(и): Маргарита Пенева Ирина Мишкова-Йотова DOI: 10.15547/PF.2024.013 Към статията
Дивайзинг подходът в обучението на студентите Дивайзинг подходът в обучението на студентите Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Елица Йовчева, Вяра Гюрова Автор(и): Елица Йовчева Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2024.001 Към статията
Връзката на STE(A)M обучението и дигиталната компетентност на учителите Връзката на STE(A)M обучението и дигиталната компетентност на учителите Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Мария Желязкова, Марияна Николова Автор(и): Мария Желязкова Марияна Николова DOI: 10.15547/PF.2024.002 Към статията
STEАM работилници по проект „Стъклен инициал“ STEАM работилници по проект „Стъклен инициал“ Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Койя Чехларова, Неда Чехларова Автор(и): Койя Чехларова Неда Чехларова DOI: 10.15547/PF.2024.003 Към статията
Диагностично изследване на природонаучните компетентности на учениците в обучението по Химия в 7. клас Диагностично изследване на природонаучните компетентности на учениците в обучението по Химия в 7. клас Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Антоанета Ангелачева, Станислава Стефанова Автор(и): Антоанета Ангелачева Станислава Стефанова DOI: 10.15547/PF.2024.004 Към статията
Мултисензорният подход в обучението Мултисензорният подход в обучението Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Жана Георгиева Автор(и): Жана Георгиева DOI: 10.15547/PF.2024.005 Към статията
Приоритетни области на подкрепа и обучение при ученици с тежки и дълбоки множествени увреждания според възгледите на педагогическите специалисти в България и Белгия Приоритетни области на подкрепа и обучение при ученици с тежки и дълбоки множествени увреждания според възгледите на педагогическите специалисти в България и Белгия Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Магдалена Хаджиева Автор(и): Магдалена Хаджиева DOI: 10.15547/PF.2024.006 Към статията
Синергия между ритъм терапия и стая на загадките в обучението на бъдещи педагози Синергия между ритъм терапия и стая на загадките в обучението на бъдещи педагози Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова, Борислава Петрова Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова Борислава Петрова DOI: 10.15547/PF.2024.007 Към статията