Преподаването в контекста на педагогическите взаимоотношения Преподаването в контекста на педагогическите взаимоотношения Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2015.030 Към статията
Проблеми на кариерното ориентиране при юношите и предложения за разрешаването им Проблеми на кариерното ориентиране при юношите и предложения за разрешаването им Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Евгения Романова Автор(и): Евгения Романова DOI: 10.15547/PF.2015.031 Към статията
Организация на научните изследвания и проектни дейности при изучаващите природни науки Организация на научните изследвания и проектни дейности при изучаващите природни науки Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Евгения Романова Автор(и): Евгения Романова DOI: 10.15547/PF.2015.032 Към статията
Наставничеството – фактор за реализация на политики за ефективни учители Наставничеството – фактор за реализация на политики за ефективни учители Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Маргарита Пенева Автор(и): Маргарита Пенева DOI: 10.15547/PF.2015.033 Към статията
Принцип за индивидуален подход съобразен със стила на учене на учениците в професионалното образование Принцип за индивидуален подход съобразен със стила на учене на учениците в професионалното образование Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Снежана Консулова Автор(и): Снежана Консулова DOI: 10.15547/PF.2015.034 Към статията
Дидактически модел за приложение на ИКТ в образованието Дидактически модел за приложение на ИКТ в образованието Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Галя Кожухарова, Даниела Иванова Автор(и): Галя Кожухарова Даниела Иванова DOI: 10.15547/PF.2015.035 Към статията
Вибро-тактилна чувствителност и зрително възприемане на речта при лица с предлингвистична глухота Вибро-тактилна чувствителност и зрително възприемане на речта при лица с предлингвистична глухота Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Дияна Георгиева Автор(и): Дияна Георгиева DOI: 10.15547/PF.2015.036 Към статията
Първа студентска олимпиада по дескриптивна геометрия в България Първа студентска олимпиада по дескриптивна геометрия в България Година трета (2015) / Брой четвърти Година трета (2015) / Брой четвърти Автор(и): Цветослава Зарева Автор(и): Цветослава Зарева DOI: 10.15547/PF.2015.037 Към статията
Терминални ценности на студенти от педагогически специалности Терминални ценности на студенти от педагогически специалности Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Илиана Петкова, Иван Димитров Автор(и): Илиана Петкова Иван Димитров DOI: 10.15547/PF.2015.022 Към статията
Училищният мениджмънт като вид образователен мениджмънт Училищният мениджмънт като вид образователен мениджмънт Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Вяра Гюрова Автор(и): Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2015.023 Към статията
Понятие за мониторинг в управлението на училищното образование Понятие за мониторинг в управлението на училищното образование Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Румяна Гьорева Автор(и): Румяна Гьорева DOI: 10.15547/PF.2015.024 Към статията
Мениджмънт на образователната среда за развитие на креативността и творчеството Мениджмънт на образователната среда за развитие на креативността и творчеството Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Галя Кожухарова Автор(и): Галя Кожухарова DOI: 10.15547/PF.2015.025 Към статията
Влиянието на социума върху развитието на надарени и талантливи деца Влиянието на социума върху развитието на надарени и талантливи деца Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Елена Лавренцова Автор(и): Елена Лавренцова DOI: 10.15547/PF.2015.026 Към статията
Работата с надарени деца в България – взаимодействие между политики, теории и практики Работата с надарени деца в България – взаимодействие между политики, теории и практики Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Валентина Шарланова Автор(и): Валентина Шарланова DOI: 10.15547/PF.2015.027 Към статията
Ресурси за привлекателно обучение по природни и инженерни науки, математика и технологии в проекта Scientix Ресурси за привлекателно обучение по природни и инженерни науки, математика и технологии в проекта Scientix Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Цеца Христова Автор(и): Цеца Христова DOI: 10.15547/PF.2015.028 Към статията
Междукултурният диалог като мощен инструмент за развиване на интеркултурната компетентност на учениците Междукултурният диалог като мощен инструмент за развиване на интеркултурната компетентност на учениците Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Ясминка Кочоска Автор(и): Ясминка Кочоска DOI: 10.15547/PF.2015.029 Към статията
Нощ на учените за десета поредна година в Стара Загора Нощ на учените за десета поредна година в Стара Загора Година трета (2015) / Брой трети Година трета (2015) / Брой трети Автор(и): Галя Кожухарова, Ангел Славчев Автор(и): Галя Кожухарова Ангел Славчев Към статията
Образователни политики в ЕС в български контекст Образователни политики в ЕС в български контекст Година трета (2015) / Брой втори Година трета (2015) / Брой втори Автор(и): Вася Ликова-Арсенова Автор(и): Вася Ликова-Арсенова DOI: 10.15547/PF.2015.012 Към статията
Л. С. Виготски за кризата в отношенията възрастен-дете през ранното детство Л. С. Виготски за кризата в отношенията възрастен-дете през ранното детство Година трета (2015) / Брой втори Година трета (2015) / Брой втори Автор(и): Ваня Христова Автор(и): Ваня Христова DOI: 10.15547/PF.2015.013 Към статията
За правата на детето, лишено от родителска грижа в институцията „Дом” За правата на детето, лишено от родителска грижа в институцията „Дом” Година трета (2015) / Брой втори Година трета (2015) / Брой втори Автор(и): Димитър Богданов Автор(и): Димитър Богданов DOI: 10.15547/PF.2015.014 Към статията