Изследване на създадените афинитивни връзки при ученици от трети клас, обучаващи се в мултикултурна среда
DOI: 10.15547/PF.2018.004
Голяма част от децата, които постъпват в първи клас се познават, но има и такива, за които колективът е нов. Те се сблъскват не само с новите си задължения, но и със заобикалящи ги непознати хора, с които прекарват почти целия ден. Децата, които са от друг етнос, освен с всичко изброено, трябва да се справят и с друго предизвикателство – те попадат в среда, в която говоримият език не е майчиният им. Започват да се изграждат отношения, които имат различни аспекти – конкуренция, враждебност, взаимопомощ, съпричастност и др. Колкото по-бързо се опознаят и сприятелят децата, толкова по-спокойни ще се чувстват.
В статията се изследва дали са създадени афинитивни връзки (съответствие на лица, идеи, интереси) сред учениците от трети клас, в който се обучават и българчета, и ромчета.
В статията се изследва дали са създадени афинитивни връзки (съответствие на лица, идеи, интереси) сред учениците от трети клас, в който се обучават и българчета, и ромчета.