Make a place (МАР) – дидактически вариант за развитие на картографската грамотност в обучението на студенти начална педагогика
DOI: 10.15547/PF.2018.006
Статията разглежда:
Методология, инструменти и технологии за развиване на базовото образование на студентите за комплексна картографска грамотност като част от тяхното професионално обучение;
Обучение за формиране / развитие на картографска грамотност на студентитев смислов и процедурен план с картографска задача, проектирана като дидактическа задача за създаване на карти;
Разбирането на основните проблеми на картографското обучение на студентите – бъдещи начални учители допринася за разработването на концепции и модели, които да оправдаят принципите за подбор и структуриране на комплексно учебно съдържание и задачи, за оптимизирането и развитието му.
Методология, инструменти и технологии за развиване на базовото образование на студентите за комплексна картографска грамотност като част от тяхното професионално обучение;
Обучение за формиране / развитие на картографска грамотност на студентитев смислов и процедурен план с картографска задача, проектирана като дидактическа задача за създаване на карти;
Разбирането на основните проблеми на картографското обучение на студентите – бъдещи начални учители допринася за разработването на концепции и модели, които да оправдаят принципите за подбор и структуриране на комплексно учебно съдържание и задачи, за оптимизирането и развитието му.