STEM обучение по природни науки чрез онлайн занятия с експерименти
DOI: 10.15547/PF.2021.017
Преподаването на природни науки от съвременния учител в училище днес се оказва предизвикателство. Общата нагласа на учениците като цяло е, че науките са скучни, трудни и не са необходими в живота. На помощ идва толкова нашумелият напоследък STEM подход в образованието. Но какво представлява той и как учителите могат да го прилагат успешно на практика са въпросите, на които продължаваме да търсим най-добрите за конкретните обстоятелства отговори.
Статията описва изследване на влиянието на STEM обучение по природни науки върху знанията и уменията на учениците от 5 клас на Профилирана природоматематическа гимназия „Гео Милев“ в Стара Загора пo време на изолация и Covid-19 пандемия през учебната 2020 – 2021 г.. В настоящата статия се споделя една добра педагогическа практика в обучението по природни науки чрез онлайн занятия с експерименти.
Статията описва изследване на влиянието на STEM обучение по природни науки върху знанията и уменията на учениците от 5 клас на Профилирана природоматематическа гимназия „Гео Милев“ в Стара Загора пo време на изолация и Covid-19 пандемия през учебната 2020 – 2021 г.. В настоящата статия се споделя една добра педагогическа практика в обучението по природни науки чрез онлайн занятия с експерименти.