Интерактивен модел за обучение на студентите в граматичните времена в английски език
Мотивацията за избор на темата на настоящата статия е убедеността, наложена с практиката, че с интерактивните методи учениците възприемат по-бързо и ефективно учебния материал. Те дават големи възможности за постигане на целите на образованието - създаване на уверени в себе си личности, навлизащи в живота с необходимата подготовка и отговорност. Чрез тях студентът се поставя в творческа ситуация. Преподавателят е организатор на търсенията на учащите, ръководител на самостоятелната им работа.Така се осъществява организиране на учебния процес, при което те се превръщат от обект на обучението в негов субект. Така с общи усилия се създава учебна обстановка, която повишава успешното усвояване на знанията и уменията и успешното им прилагане в практиката. В съвременния образователно–възпитателен процес учещият може и трябва да участва активно, самостоятелно да взема решенията за собственото си обучение.