Как обърнатата класна стая активира учебния процес?
DOI: 10.15547/PF.2015.042
Обърната класна стая е инструктивна стратегия, отменящa традиционния образователен модел на преподаване на учебното съдържание в класната стая. Това е съвременен педагогически метод, в който типичният урок в клас и домашната работа сменят местата си. Учениците учат уроците си у дома, а в клас разглеждат и осмислят урока, сътрудничат си в дискусии и работят върху упражненията под ръководството на учителя.
Настоящата статия разглежда предизвикателството към учителите да ангажират вниманието на съвременните ученици в учебния процес и представя аргумент за прилагане на модела Обърната класна стая /Flipped Classroom/.
Настоящата статия разглежда предизвикателството към учителите да ангажират вниманието на съвременните ученици в учебния процес и представя аргумент за прилагане на модела Обърната класна стая /Flipped Classroom/.