Модел на учебно съдържание за формиране на комплексна картографска грамотност у студентите от специалност „Начална педагогика“
DOI: 10.15547/PF.2017.031
Моделът на учебно съдържание е подчинен на целта за формиране на комплексна картографска грамотност у студентите от специалности „Начална училищна педагогика с чужд език“ и „Предучилищна и начална училищна педагогика“ на Педагогически факултет, Тракийски университет – Стара Загора. Той е основан на научните постижения – картографски и дидактически, на потребностите на педагогическата практика и на нормативната обусловеност и характера на академичната подготовка на студентите. Особеностите на учебното съдържание позволяват и да се организират и планират два варианта на процеса на изучаването му – модулно, като отделна учебна дисциплина и дифузно – в обхвата на други дисциплини.